-

har ni hört mangemakers - drick den ? såå dålig.

Idag så har jag och Elsa cyklat till stallet ! drygt en mil , yes. Blev en barbacka tur och sen kom hovslagaren och fixade Eos " glappande " sko. Som kanppt glappade, Också skodde han Cheridan eller hur det nu kan stavas ;)
Han kommer tillbaka på tisdag och fixar alla skor. Synd att han bara kan tisdag.. jag som hade tänkt träna terräng eller hoppning då :/ menmen..

Jag och Elsa och pappa var även och hälsade på Emilia och Mamma på sjukhuset. Blir systa natten där nu. Bra jag saknar Emilia..

Nej nu ska jag göra min läxa.. phuu...
kommer kanske ett till inlägg idag , annars säger jag GODNATT nu :)

/ felice

felicethuresson @ instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0