Dag 7

Dag 7:En bild från en tävling du är stolt över.

Skriver väl lite om bilden då, bilden är tagen på filipstads rk där jag 26 mars 2011 startade min femte dressyr eller nåt och den första för året. Jag var hur nervös som helst och målet va att han inte skulle stanna och krångla. Först red vi ett dressyrryttartest på 74% clear round och sen laget so  var lc:1  herregud va nervös jag va trodde jag skulle glömma bort programmet osv osv. Red i allafall lc:1 med en miss i en gallopfattning men annars gick det bra. Jag trodde knappt jag var godkänd men fick 69% och vann bland c-ponnyerna och typ trea blanda alla kategorier och laget slutade på en andra plats:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0