Dagen

Dagen har varit mycket sorjlig... men värst var det nog igår kväll. Usch. Men det blev bäst så här och jag hoppas att du har det bra min älskade pojke. Nu är du på dom evigt gröna ängarna , även om sommarhagen är en grön äng så var du inte lycklig där.
Nu slipper du ha ont. När jag dör så tror jag inte jag kommer till himmlen , jag hoppas att jag kommer till de evigt gröna ängarna så man kan leva med hästarna.

Mamma var ut i stallet istället för mig idag. Så har inte så mycket om det att skriva. Jag hade inte ork att vara där när de skulle ta bort Exter. Imorgon när jag kommer så kommer det att kännas tomt. Var är min bästavän och han som har lärt mig allt jag kan kommer jag nog tänka.

Förövrigt imorgon så ska jag ju tävla på färjestad. Det blir LD+5 och LC.
Jag ska satsa på 2 bra och stabila grunder. Om det blir omhoppning i båda så kommer jag nog dra på lite i LD+5 men ta det ganska lungt och säkert i LC.
Det ska bli riktigt roligt! :D kommer även ha med Elsa :)

Idag har jag varit med mina tjejor på stan. herregud har inte varit i stan på hur länge som hellst.. men när skulle man hinna det? Det blir ju stallet varje dag nu. Men roligt var det, tänkte att jag lägger in 2 bilder från dagen :)



tycker om er jätte mycket tjejor!

denna helg blir det tight. Tävling , tältande , Badande och shoppande om jag hinner allt. Detta kommer ske med Louise , Elsa och Olle.
Tävling med Louise och Elsa. Bandande ska vi ju få till och shoppande med Olle. Kommer bli en super helg!

/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0