Dagens ridpass

Haha dagens ridpass gick inte så bra eller inte i typ 30 sekunder och det räkte. Red utan stigbyglar för jag skulle sitta bättre då Harry blir lite busig och först reser sig och typ hoppar framåt sen drar han ner huvudet och bockar jag hamnar lite framåt och han skvätter till och rycker upp huvudet och nockar mig ajaj så då hamnar jag runt halsen på sida bestämmer mig för att släppa för typ allt snurrade;) Sen hoppade jag upp igen och det gick helt okej i alla fall.Sen precis efter jag skrivit förra inlägget så smsa lina och fråga om jag ville fota med henne i paddocken när Emelie, Elsa och Elin red i paddocken så bilder från det kommer i tidsinställt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0