Film klipp

Håller på att ladda upp ett filmklipp från förra terräng träningen, det går inte fort men det går.

Imorgon kommer det komma upp bilder på elsa och pia som jag tagit igår , dom kommer kl 09.00 , de är redan inställt och klart!
Jag väntar även på bilder från Nils, så dom kommer också komma upp någon dag under veckan hoppas jag.
Denna vecka kan ni vänta er detta på bloggen , från mig : 

Schema över veckan.
Önskelista.
Freerunning Film på mig och elsa.
Bild från tävlingen.
Hiss & Diss.
Talar ut inlägg.
Eventuellt video blogg.


låter det bra? vad vill ni se mer av här på bloggen ? kanske en tävling någon gång ? kom med förslag! :D


/ felice 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0