I väntan

ÅH det är som julafton. sitta och vänta och vet inte vad man ska göra... hååå vad spännande!
nej faktiskt inte..  snar kommer elsa så ska vi ut och springa , men först ladda över bilderna som hennes mamma tog på hennes träning idag och lägga upp dom på hennes blogg.

Mitt förra inlägg... ja vad ska jag säga... mamma färgade mitt hår och det blev gult, fml. Har en frisör tid imorgon eftermiddag / kväll. Och på förmiddagen så ska jag träna kl 10, och sen hjälpa elsa och Pia , eller ta kort kanske det bara blir om madde är med och hjälper henne. Bilder från det kommer :)

vill ni ha en ful bild på mitt hår ? Har gått med keps sen jag färgade... HAHAH


/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0