Ibland undrar jag vad jag vill?

För det mesta alldeles för mycket vilket resulterar i att jag blir besviken när det går dåligt, denna hoppningen tex en del av mig vill hoppa lågt och att det känns lätt medans en andra del av  mig vill hoppa högt och "komma nånstans" jag önskar att jag bara kunde hitta dom där sista knapparna i hoppningen. Så vad ska jag göra? Jag vet att det inte går att tävla högt i dressyr, hoppning och fälttävlan är det bara så, man måste välja förr eller senare. Hoppa det kan han, bra också! Bara att han inte alltid är så lätt, dressyr och fälttävlan är han också bra på! Han kan göra allt jag måste bara bestämma vad jag vill göra...


Det känns ganska dåligt att jag gav upp när vi faktiskt kämpat oss till LA men jag vill ändå inte ge upp vad jag startat nu, dressyr SM 2013 har alltid varit drömmen en dröm jag ville kämpa för men nu vet jag inte...
Livet tar den riktnigen som det är meningen man ska ta, det är väl bara att följa med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0