Kavaj?

Funderar på att skaffa mig en ny kavaj innan året är slut i alla fall..
Jag fick en av mamma från hööks när de sålde ut tyå allt i vintras, den kostade då mellan 100-200 kr tror jag det var.
Den sitter inte så jätte bra och knapparna ramlade av..
Men kavaj är inget jag kommer att använda nu till sommaren ändå då det kommer bli jätte varmt!

Men jag har ändå funderat på färjer. För jag har ju en svart som jag tänker ha kvar, så jag funderar på att skaffa en annan färg... kansek marin blå? men då måste man ju knyta sig väldigt till det, för till marin blå kavaj så skulle jag bara kunna tänka mig att ha typ beiga / bruna / vita / svart / gråa saker och kanske enentuellt röd eller rosa eller ljusblå. hahah nu blev det ganska många färger ändå...

Spooks , vad tycker NI om dom? är det någon av våra fina bloggläsare som kan skriva om vad dom tycker om dom, vore kul att veta :)



asså hur får man bort att ALLT är understrycket nu då ? ho



/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0