Resultat

Dagens banhoppningsträning gick inte så jätte bra, blev lite stressigt på framridningen för några flyttade sig till senare för att dom inte var färdiga vilket gjorde det stressigt för mig istället.
90 cm: 8 fel han var inte riktigt framme och kom för nära, tveka även nån gång vilket är ovanligt när det gäller Harry.
1 m: 4 fel även här inte riktigt framme eller ganska pigg men låg inte på så mycket så det blev riktigt bra så blev lite konstiga språng osv.
Är faktiskt nöjd med 1 m för det är andra gången jag hoppaer det på bana utan träningar då jag bara tävlat det en gång och då fick jag ett stopp och ett pet så är nöjd även fast den här banan var lättare också. Vet inte hur det blir med kils meetinget om det inte går bättre i helgen blir det nog baståsen terräng istället förm idag kändes det inte så kul, men vi får se det är ju kils mettinget också det är speciellt!
Film från idag kommer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0