Resultat

Eo var riktigt fin idag! Hoppas hon är lika bra imorgon ;)

I LD+5 så vann vi! Duktig häst! Hahaha fick dock panik när jag fick veta det och sa
- nej , kom jag 1a? jag vet inte hur jag ska göra på ärovarvet?!

Men jag tyckte jag löste det ganska bra ;)
Eo var pigg , men kunde ha lyssnat mer på mig i svängarna. Jag och Hanna ska jobba super mycket på det, på att få en vändbar häst. Hon går jätte lätt att vända med benen , men hon lyssnar inte i tygeln. Men vi jobbar på det! 

I LC så var vi felfria i båda faserna!
Hon kändes lite för lång och lite för pigg, men hellre det än jätte seg. Vi kom på 7 platsa av 17 så ska inte klaga :) Och det var tufft motstånd i LCn, faktiskt.. (:

jag gör ett tidsinställt inlägg med bilder som kommer... när ska vi säga ? .. 20.30? så säger vi så!

en från idag!

Vi gjorde det för dig Exter. hoppas du har det bra på de evigt gröna ängarna! <3


/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0