Resultat och tankar

Dagens resultat är inget jag vill prata om... Usch ...

I LD:n känndes hon sjukt fräsh och på. Hon hoppade super men kom väldigt konstigt på ett hinder och hoppade ganska stort, så jag hade fullt upp med att hålla mig kvar och missade vägen, jag kunde ha valt att komma på hindret direkt och försökt och det hade säkert gått, MEN jag kännde att det var snällare mot Eo att lägga en volt.
Det var synd för det var sjukt snygga rosetter ;) men den rundan var jag riktigt nöjd med , och jag blev taggad för LC+5

i LC+5 senare så kändes hon inte alls lika på. Hon var seg och var säkert trött av värmen och att gått ute på tävling hela dagen. Det slutade med en uteslutning då det blev 3 stopp. Men hade det gått längre så hade jag kanske avbrutit för hon känndes verkligen inte bra.
Usch vad hemskt det var att komma ut från banan och känna att man förstört för laget. var jätte aarg på mig själv, och alla i min omgivning då FÖRLÅT haha jag var bara så sur på mig själv. Särskillt eftersom att Jennie innan mig var felfri. :/

men jaja.. grattis till alla som det gått bra för idag! Själv så kommer jag igen nästa helg på ponnypokalen då det blir hoppning : LD+5 & LC och dressyr LC. ses vi där eller ? :D



bilder och film från idag kommer senare ikväll jär jag är inne på MIN dator.
tack elsa för att du står ut med mig på tävlingar.
Och tack mamma , peter och emilia som var med och heja och skjutsade!
/ felice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0