tråkigt inlägg

Idag så blir Eo masserad av en massör och sedan ska hon bli promenerad. Imorgon ska hon vila.

Jag själv skulle ha varit med Olle idag med det blev inte så. Elsa följde istället med mig hem och vi har sett på film. Hon skulle till stallet nu så nu sitter jag själv och tycker synd om mig själv.
För jag har så himla ont i  halsen. Jag är inte hes eller så , det känns som att halsen är jätte svullen.

Usch att inte åka till stallet tar kål på mig. Åh vad ska jag göra nu då? kl är bara halv 6 och jag är JÄTTE uttråkad... Saknar redan min plutt. EO-PEO.

När vi ändå är inne på saknar så saknar jag Louise jätte mycket. Vi träffades senast i förrgår men ändå :p vi får sova över någon dag!

Nej nu ska jag plugga spanska , fixa tidsinställda till er och tycka synd om mig själv.

FÖRÖVRIGT SÅ GÅR DET FRÅN OCH MED NU INTE ATT NÅ MIG PÅ MIN MOBIL. VILL NI NÅGOT SÅ FÅR NI RINGA HEM.

/ Felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0