Träningen

Kan inte precis säga att träningen jag så bra precis.

Min lilla bitch som tycker det är roligare att kolla på annat än att konsentrera sig på det vi ska... Idag var kossorna ett störningsmoment. Lilla tönt, hon som halft står med kossor..

jaja , hon gick bra i slutet i alla fall. Och nu har jag i läxa att få mer respekt av Eo eller vad man ska kalla det. Att hon ska lyssna DIREKT. Så jag ska jobba på det!

För övrigt så ska jag se på film nu ínnan jag somnar och imorgon blir det hästledigt , då Emilia rider Eo. Men får se vad jag hittar på, kanske åker ut till stallet en stund ändå :)

/ felice

OCH JAG SAKA FIXA EN NY OCH SNYGG DESIG + HEADER SÅ FORT VI HAR TAGIT NYA BILDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0