Träningen

Tämkte skriva lite om tränngen och visst skulle det va roligare om jag hade en bild till dom olika sakerna men nu har jag inte det;)
Jag började med att skritta fram, sen jobbade jag lågt med långa tyglar, sen kortade jag upp dom och lösgjorde lite sen gjorde jag skänkelvikningar vilket gick bra. Jag började trava och gjorde skänkelvikningar där också vilket gick super. Sen började gallopera lite i vänster varv och han kändes jätte fin. Gjorde volter m.m. Sen i höger va han typ lite travig men det blev bättre. Sen skrittade jag på långa tyglar till Jenny kom. När hon kom trånade vi på att få honom jämnt i båda tyglarna, då jag glappar i min vänster hand och håller i höger vilket jag kommer få kämpa med då jag har ridit med det hela livet typ och ingen tränare har kommenterat det eller det har dom väl gjort men inte hjälpt mig med hur jag ska lösa det. Men med världens bästa tränare går allt och i slutet gick han som en dröm och visade vilken kapacitet han har!  Det var en träning med "ful" ridning men det blev bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0