Träningen

så här skrev min tränare om träningen på sin blogg:

Idag är jag så stolt över Felice & Eo! Duktiga tjejer! Började introducera lite öppnor. Eo behöver bli lite mer lösgjord i sina sidor och där kommer öppnorna vara en bra hjälp. Bästa passet hittills, Eo blev kanonfin och ryttaren kämpade på bra! Kul när man ser framsteg så fort!

I morgon ska jag till Sörmon och rida hästen med det charmiga smeknamnet Knota, föredrar nog original-namnet Ieanne Dór! Hoppas fröken har en bra dag och att jag slipper smaka på ridhus-spånet..

Sen blir det dressyrtrim med Turbo, ingen rast, ingen vila.

Och till sist Björkliden med Carro & Mary. Hel-dag med de fina hästarna! Lovely!


/ träningen gick riktigt bra! Min ponny var super fin!


bjuder väl på två chrmiga bilder , HAHAHAHA :)


/ Felice


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder vad har tagit dom

2012-05-15 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0