Två hästar motionerade!

Idag motionerades båda hästarna, Harry gick inte direkt bra eller i mellanåt sen bara drog han, red på hacket och idag funkade det inte bra. Sen red jag honom lite i paddocken eftersom det hade gått som det gått, då gick det bättre tog då tram ett hinder bara för att testa om han lyssnade vilket han gjorde jätte bra. Ändå höll jag på att ramla av;) Dagens fail Harry hoppa av lite tidigt och jag hade dressyrsadeln vilket gjorde att detta hände. Det kändes faktiskt ganska bra men efter hamnade jag på halsen haha typ vid hans öron var helt säker på att jag  skulle ramla av men han stannade och jag lyckades komma tillbaka till sadeln. Är stolt, lyckades hålla mig kvar typ första gången i världshistorien jag inte ramlar av när jag hamnat på halsen;) Millan longerades och frihetsdressyr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0