Vad ska man ha på sig?

Jag har värsta ilandsproblemet.. vad ska jag ha på mig imorgon ? shit..
Men funderar på detta:


Jag:
vita ridbyxor.
Svart tröja
Svarta stövlar
Nice Hööks hjälm ;D
Vita handskar

Eo:
Vitt schabrak
Svart sadel och träns , och knoppar om Louise kan komma och hjälpa mig med dom.




/ HAHAH åh jag har ju ett sånt problem med att knoppa.. Jag kan verkligen inte, det blir som korvar som hänger ner längst hästens hals. Tur att jag har Louise som ÄGER på att knoppa :D /

/ felice


Kommentarer
Postat av: linnea karlstam

Hej!



Lycka till! :D Varför sa du inget till mig att du skulle tävlat...? du kunde ju ha fått låna min kavaj!:D<3



Kram Linnea

2012-05-17 @ 13:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0