Vi backar bara för att ta sats...

Dagen då och resultat. Känner mig nöjd på något konstigt vis först red jag lb:1 på 63% vilket blrv en vinst. Det kändes helt okej efter att jag ridit programmet så prata jag med domaren och vi trimmade lite på det som inte vart så bra, red dock inte programmet igen eftersom jag skulle rida en klass till och det var så små detaljer. Sen i la:1 gick det helt okej hade en stor miss i gallopen då det blev ett avbrot i den förvända gallopen. Så blev en 2:a på halft igenom och 0 på den förvända och den är det ju dubbel på också sen glömde jag programmet en gång också men kom på det själv innan dom hann blåsa men var tvungen att göra en volt så minus 2.Så det drog ju ner ca 20 poäng. Slutade på 55% och även där en vinst.
Domaren var jätte bra och nogrann men väldigt positiv. Han frågade saker osv efteråt innan vi börja trimma och berätta vad han tyckte och tänkte. Känns även bra att han tycker Harry är nåt att satsa på och att det är värt att lägga tid på honom. Han tyckte dessutom han var jätte fin vilket var kul:D Just nu är jag och Harry i en period då det inte går som bäst och resultaten är sådär, han har gått bättre nu går det sämre för att vi vilken sekund som helst ska bli bättre än bäst och det bara klickar!
Sen blev det tömkörning med Millan med dressyr först sen lite longerings hoppning.
Inga bilder från idag då vi glömde allt vad kameror heter idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0