Dagens ridpass

Red Harry i grusgroparna idag, på vägen dit var han jätte vrång och höll på och krångla men väl där gick det jätte bra. Tränade på samlad gallop, enkla byten och halter. I traven gjorde jag öppnor och skänkelvikningar och i skritten bakdelsvändningar som bara går bättre och bättre! Sen red jag i samlad trav i form genom vattnet så han skulle trampa ordentligt först spände han sig men efter ett par gånger slappna han av och djorde det utmärkt. Imprgon blir det dressyrträning för Jennie. Nej nu måste jag plugga har spanska prov imorgon-_- Hinner kanske göra några tidsinställda sen.
Har blivit väldigt många tråkiga inlägg utan bilder ett tag nu men imorgon kommer det bilder, det lovar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0