Gårdagens

Gårdagens tävling gick riktigt bra!
Själva dagen var väldigt dryg , vi var i stallet vid typ 12 och kom hem vid 7, så blev en lång dag, men en ganska taggad häst. Hon var väldigt jobbig när inte Pia var med , hon studsade runt och lyssnade inte på mina skänkar , asså när Elsa och Pia var inne på banan och Eo var ensam kvar på framridningen.
Men väl inne på banan så var hon bäst! Hon var ganska stark i 70 cm, så när jag höll in henne hade hon en riktigt fin bjudning! Och allt slutade med en första placering! 1 av 10 , det var ju roligt ;D
Sen i 90 hade hon lika bra bjudning där, jag lät henne galoppera på och några meter innan hindret så höll jag in henne , för mer bjudning och sen släppte jag henne över , samlade direkt efter och sedan lät henne galoppera på :) det fungerade jätte bra, men fick ett stopp på sista hindret , för vi kom för nära. Men är riktigt nöjd ändå :)
Plus att jag vann maskerad grejen i 90 ;)
/ Felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0