Jag är ego om min häst

Jag är verkligen ego när det gäller min häst.
Den ända som får rida henne är min syster och jag , och det tog lång tid innan jag acceptera att min syster fick rida henne.

Louise har fått rida henne en gång, då det kändes bra att någon som var lite duktige än jag red henne , och att Louise är min bästavän , klart hon ska ha provat min häst.
Sen har Elsa ridit henne en gång, och jag skäms lite över att det bara blivit en gång... Elsa är med mig i stallet nästan hela tiden och har ändå bara ridit henne en gång :s men idag ska bli den andra!

Varför är jag så ego då?

Jo för det första så vill jag verkligen inte att någon skadar sig pågrund av min häst. Och hon är en svårriden häst, det säger många. Och det är sant.
Hon har massa sto-sidor som är svåra att veta om man inte känner henne. Och jag har börjat jobba på det.

Haha jag är ego i min häst... :å

Hur är ni? Får folk rida era hästar/ medryttarhästar? Jag tycker inte om när folk gör det .. Gör ni? :)

/ Felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0