Kanske borde rida barbacka?

Red Harry en sväng förut först i skogen och sen på banan och red bara igenom programmet vilket gick helt okej. Han kändes inte helt fräsch men det kändes verkligen som om han ville göra rätt, det var då den knäppa ideen att jag skulle rida barbacka och se om det blev bättre slog mig. Så det gjorde jag och det gick jätte bra:D Så vet inte om det kan va sadeln som inte passar längre, men tycker inte det är något som skulle komma bara så men vi får kolla det. Ska massera honom nu och sen gå en promenad. Imorgon vilar han går väl en promenad, eftersom han masseras idag. Hur tävlingen går får vi se men känner att om jag kan få honom mjukare och fräschare så är det bara bra. Bloggar mer sen bla bilder, lite vill ha prylar;) och tävlings outfiten till på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0