Kanske byta igen?



Funderar på om jag ska försöka med hoppningen igen, dressyren är inte kul nu när han inte vill. Idag kändes det bara inte kul. Men så mål inriktad som jag är vill jag  verkligen kvala nat och nå mina mål. Men om han inte blir "bättre" så blir det nog så om det känns okej i morgon i alla fall. Så ska vi under våren och sommaren verkligen träna dressyren och komma närmare varandra ♥ Och till hösten komma tillbaka i dom högre klasserna och försöka kvala. Det är ju faktiskt "bara" två kval.  Vi kommer komma dit fast vi kanske måste gå våran egna udda väg.



Kommentarer
Postat av: julia

det är bra det Louise... Mohahhah! :PPpp

2012-04-13 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0