Min hemska måndag..

hade en dålig dag igår.
jag skulle inte ha åkt till stallet egentligen , för min syster skulle dit, men hon blev sjuk så jag ålte ändå.
Det var riktigt dåligt väder och min häst var den mest osammarbetsvilliga någonsin. jaja..
bättre blir det idag..

sen på eftermiddagen så åkte jag och Olle in till bergvik, vilket inte var så jätte lyckat det heller. Och när jag kom hem så hade snälla Tobbe laddat ner pokemon sesong 2 åt mig, så hade en mysig avslutning på kvällen genom att kolla på pokemon och sunes sommar..

Jaja gårdagen är glömd , morgondagen är för långt fram i tiden , så jag väljer att leva i nuet. och just nu mår jag riktigt bra. Ska till stallet vid 3, min träning börjar kl 5. Ska bli riktigt kul faktiskt! :)
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0