Redan glömt...

Dagens tävling Bort glömd.

La:1 Kändes jätte dåligt på framridningen han var jätte stel och bara sprang. Sen blev han muppig och seg. Jag red in på banan och började rida han var mot handen och gick inte fram, slängde i huvudet osv sen i andra skänkelvikningen muppar han ihop och tvär stannar jag får honom inte framåt och ut går.

La:2 Kändes hur fin som helst på framridningen. Jag kommer in på banan gör en helt okej halt från gallop och sen travar jag några steg, han tvär stannar och vägrar att gå men kyckas få fram honom sen rider jag en stund sen kommer ryggningen och skänkelvikningarna. Han stannar igen och vägrar att gå. Ut går då jag känner att det inte går.
Vi vet inte vad det är men vi tror inte det är nåt då han gick så sjukt fint på framridningen till La:2.
Bilder från framridningen till första klassen kommer imorgon, andra klassen red jag fram inne och mamma tog inga kort. Förresten har jag hittat en bra inställning för ridhus nu! Då det har vart så att varannan bild har blivit mörk osv förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0