Rider snyggt med överlivet

Under klubbhoppningen på krk den 18 mars, fick jag några kommentarer om att jag rider väldigt fint med överlivet , det vill säga från midjan och upp.
Dessa kommentarer blev jag själv väldigt förvånad över, då min hoppstil ser helt mongo ut. Och var därför tvungen att fråga min tränare om detta.


Hon svarade att jag rider bra med överlivet, att man inte ska stå frammåtlutad över sin häst , för då kommer man i obalans. Och att jag i de högre höjderna kommer mer frammåt lutad.

För grejen är att jag typ står rakt upp när jag hoppar, men jag hittade några bilder från lite högre höjder , och då ligger jag mer över hästen.



filmen ^^



skillnad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0