Snygg kropp?

Det var en som frågade mamma på FäRK hur jag hade gjor så att Eo fick en sån snygg kropp.
Haha inget jag tänker på precis.

men hon har väl alltid haft dressyr muskler sen Ellinor tävlade dressyr, men när jag började rida Eo i november , så var hon allt lite rund, eftersom Ellinor inte hade tid att rida två hästar, så blev hon inte riden så regelbundet. 

men men, jag rider väldigt varierat. Och jag s´rider nästan aldrig i paddock, allt man kan göra inom dressyren kan man göra i skogen. Så jag rider helldre dressyr i skogen. Sen tränar vi ungefär en gpng i veckan, och hon vilar en dag och går ett lungt pass. det är väl det som jag har regelbunder varje vecka. resten av dagarna så rider jag olika långt och hårt i skogen. 

:) 

/ felice  


Kommentarer
Postat av: jaggg heaj

vem ä eo ??????? :=)

2012-04-12 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0