Svar

Sara .H om Bilder:
Hej fiina bilder , men rider du ALLTID med sadel och försöker du ALLTID jobba harry och försöker du alltid få honom i form också ? Tror han skulle tycka det var skönare om han fick pausre i bland lite sådär aa :)

Jag jobbar mcket dressyr med honom då han mår bra av det och behöver det men lufsar även i skogen och jobbar inte fast då brukar ju ingen ta kort ser ingen anledning att rida i paddocken då för då tycker han det är tråkigt, tränar ju terrängen också som han älskar, haha brukar inte rida barbacka så ofta då han har sina ideer;) Men idag blir det halsringen och bilder kommer:) Skulle vilja rida mer varrierat på honom men får inte ihop veckorna riktigt så försöker rida på olika ställen och såklart låter jag honom rejsa och göra som han vill innan efter och i mellan men jag skriver ju inte direkt sen fick han rejsa lite osv utan det jag jobbat med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0