Tävlingen

Idag gick bra, eller hur vi vill säga det.
Dressyren gick helt okej han stanna i alla fall inte vi fick 60% pga av missar i gallopden och ganska hård domare också. Hoppningen var vi dubbelnolla, sen skulle jag gå en andra banvisning och mamma vetrinär besikta Harry. När jag kommer tillbaka fråga jag hur det gick och då hade han inte gått igenom. Men vi fick testa en gång till för det kunde vara att han stått i transporten och så. Vi går med honom ett tag och testar igen, jag vet inye hur det såg ut första gången men den här gången markerade han ganska mycket, så blev ingen terräng. Han ska nu skrittas och vi ska kolla upp honom på djursjukhuset hemma. Lite konstigt eftersom han gick så bra i dressyren och hoppningen, eller han gick ju inte super idressyren men man tycker ju att han borde ha sagt imot eftersom han gör det annars när han bara inte vill och inte har ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0