Träningen

Träningen började inte bra när jag red fram ,men men. Sen kom Jenny och jag berättade vad han gör/gjorde. Vi beslutade att rida med spöet så han skulle sköta sig. Men i ett ganska tidigt stadium fick jag släppa det lite diskret, jag kan inte säga om han märkte det eller inte men han skötte sig. Han stannade en gång men annars gick det bra red mest på volten. I slutet red jag igenom LB:1 som Jenny fick guida mig igenom då jag inte kan det eller jo lite halft i bak huvuvdet. Programmet gick väl inte super men helt okej. Måste få mer koll på ytersidan och det har jag inte riktigt på raka spår än. Nästa vecka skulle jag ju skippa dressyr träningen och träna terräng istället på tisdag men då jag kände att dressyren måste jobbas på nu med allt. Så pratade vi med Jenny om jag kunde träna någon annan dag och det kunde vi förmodligen så nu blir det terräng nästa tisdag och förmodligen dressyr i slutet på veckan. Bilder från dagens träning kommer idag eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0