Vi har inte bråttom

Jag kom och tänka på en sak häromdagen som jag gått och tänkt på i flera dagar nu, vart vill jag och Eo komma? Vad ska jag bli när jag blir stor och hur länge kommer jag ha Eo?

Jag har kommit fram till att jag har inte bråttom, jag får se vad jag blir när jag blir stor..
Och jag kommer ha kvar Eo så länge som vi fungerar tillsammans. Jag vet inte om jag kommer sälja henne när jag fyller 19, men tills dess så ska hon stanna med mig om inget skulle hända.
det som skulle kunna hända skulle väl va om jag typ blev för tjock, ( kommer inte bli för lång , eftersom jag inte blir längre ) eller om kemin inte fungerar, eller om hon eller jag skulle bli allvarligt skadad )

Vart vill vi komma då? Har inga direkta mål, vilket känns bra! Hoppningen ska vi hålla på med så länge vi båda tycker det är roligt , och vi kommer ha sjukt roligt i alla år. Terrängen får gå hur som helst, men vi kommer träna det för det är riktigt kul!
Dressyren tänker jag ta tag i , kanske inte idag , men innan ponnyåren är slut så ska vi ha startat någon dressyr tävling, för min ponny har verkligen kapacitet till det, även om det inte är min starka gern..



/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0