8 anledningar till varför hästar är bättre än killar.

1. När du inte har smink , eller inte fixat ditt hår, kommer hästen inte säga något dåligt om det. 
2. Du kanske ramlar av och krossar din arm. Men hästen kommer aldrig krossa ditt hjärta. 
3. Du kommer ha mer roligt med din häst.
4. Du kan säga vad du vill till din häst utan att känna dig dum. 
5. Du kan gråta i din hästs man. 
6. Du kan säga alla dina hemligheter till en häst. Den kommer aldrig berätta vidare. 
7. Din häst försöker inte få dig svartsjuk. 
8. Din häst kommer alfrig ljuga för dig. 
 
Skulle någon kille be mig välja mellan Eo eller honom. Så skulle jag välja Eo. Utan tvekan. 
Oavsett hur kär jag skulle vara, så vet jag att killen jag blir tillsammans med som 14 åring inte är killen jag är tillsammans med , skaffar barn, radhus och volvo med. Men Eo är hästen jag kommer skratta med, gråta med och vara lycklig med. 
Jag tror att om någon vuxen läser detta så kommer den tänka att : aa vi får se hur det är om ett år när du är 15 och festar. Bull shit säger jag. Jag kommer aldrig kunna välja bort min bästa vän. 
 
 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en bra dag!
Kram

2012-08-04 @ 11:12:18
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0