besviken

För idag gjorde jag en av mina sämsta terräng träningar på mycket länge, visst vi hoppa några högre och mer avancerade hinder men det kändes inte så jätte bra.
 
Först va han inte riktigt framme men han hoppade i alla fall, sen blev han piggare och mer framme men då stannade han några gånger för jag red för lite är inte van att behöva rida så mycket för på små stockarna hoppas han men när det blir mer avancerat måste jag rida annars hoppar han inte så det blev lite stopp här  och där. Coffin gick jätte dålig fick honom alla gånger men han stog imot och krånglade.  Sen skulle vi testa att bara gå över den stora coffin bara graven både jag och Björn trodde det skulle gå idag men nej det gick inte. Sen var det vattnet där det gick som sämst stanna på en stock som vi aldrig stannat på inte i början äns tror jag så dåligt red jag. Sen när jag komme igen surar han ihop och blä... Fick han i alla fall igenom vatten och över stockarna runt omkring men fyy vad dåligt det kändes han stannade och stegra när jag skulle rida mot hindrena och var bara stönig nej är så sur och besviken det här var inte va jag hade väntat mig hoppas dressyren går bättre på torsdag !
/Louise
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0