dagens problem.. haha

ni ser schabraket ovan ... visst är det snyggt och Eo passar jätte bra i det? Men jag har ett problem med det. Det är inte alls fint till vita ridbyxor. Schabraket är lite mer "gul-vitt" än byxorna och det blir därför en jätte ful blandning.. 
hur ska jag lösa detta ? Är det okej att inte ha vita ridbyxor på tävling ? Jag tycker ju att det är finast med det. Och jag vill också ha det schabraket på tävling.. Jag får väl fortsätta ha den fula matchningen tills jag får någon super ide ;) 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

Jag tycker absolut att du kan ha så :D

2012-08-18 @ 19:36:18
URL: http://amaandapeersson.blogg.se
Postat av: linnea

passar bra! inget jag tänket på. det är bara såna där typiska felice tankar!:D

Kram

Svar: Haha ja det är väl så :P Kram!
Louise & Felice

2012-08-19 @ 00:05:53
URL: http://karlstadsryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0