Dagens sista inlägg

När jag kom hem från träningen så satt jag vid datorn en stund , så att ni har något att läsa imorgon. Sen gav jag mig ut och sprang. Sprang till råtorp och tillbaka. Det är verkligen härligt när man fått upp ett flyt. Instpererade även min lata vän på skype när jag kom tillbaka så det slutade med att han också gick ut och sprang *stolt* ;) 
 
Vill hälsa alla som ska tävla imorgon lycka till. Men ni läser nog inte det här nu för ni borde sova som ska upp jätte tidigt och åka till sunne imorgon! haha :D 
 
Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen sova, jag ska också upp ganska tidigt imorgon ju :) 
 
Väldigt värt inlägg det här tycker jag... ville väl mest skryta över att lata jag var ut och sprang. Kan ju medela att efter att jag sprungit , kom tillbaka och åt tacos ! Men det kunde jag med gott semvete ;) 
ute och springer = ta egopic i spring kläder. Haha nej faktiskt inte bara det. 
Ni får vrida huvudet för jag orkar inte vrida bilden.
 
Föresten , jag har en film där jag visar stallet. Är det något ni är intresserade av? vet att någon bad om det för läänge sen :)
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0