Dålig träning :(

Åh vad dåligt humör jag är på. Ser bara det negativa i allt. Börjar undra om jag har feber också .. Ska gå ner och kolla sen. Men mamma var bäst och åkte och köpte dricka till mig <3 så sitter och tröstar mig med det. 
Har inte lika ont i halsen längre , utan en rinnig näsa , ont i huvet , mensvärk och lite hosta. Men inget inte dricka tar bort. 
 
Träningen idag gick inte alls bra. Eo var väl ganska duktig , men hon är ju så rädd när det blåser. Så varje gång något rör sig när det blåser så typ gör hon ett litet eo skytt som är ungefär såhär:
1. böj lite på bena och lixom ta sats för att hoppa rakt upp i luften
2. hoppa rakt upp
3. spring för livet. 
 
Så detta var väl det hon gjorde både på vägen dit , under träningen och hem. HÄRLIGT. 
Sen är ju jag sjuk då så blir jätte irriterad på allt och trött och ledsen. Inte rätt dag för en jätte rädd häst. Hmmm. Är verkligen inte taggad för dressyrtävling nu. Det har ju kännts så bra , så kollar man på det och inser att det inte alls är bra. Hon går inte i form längre än några steg i taget , det vinglar och usch nej.. 
BUUUHBÚ. 
 
 
Bjuder på bilder från film, inte värt att lägga upp filmerna. 
 
 
iblad undrar jag verkligen varför jag inte köpte en ponny som kan.. 
Elsa red ju innan mig så mamma filmade lite henne också så här kommer bild från film på henne också. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0