det va längesen

jag bloggade sorry for that, men har inte hunnit eller orkat i onsdags var jag och Julia på stan i alla fall. Igår var det "hopptävling" hemma i paddocken, vi nollade 1 m och hade ett pet tror jag ;) i 110 så är nöjd med plutten :) Igår kväll kom även Julia med Saga och vi hoppade, jag och Saga hoppade 110 med en taggad och duktig Saga! Idag hoppade Harry också hoppade 1m till 120 bana med ett pet på banans lägsta hinder blev bara så även fast han hoppa bra osv sen hoppa Julia lite också. På eftermiddagen red jag och Julia ut, jag red saga och hon harry sen bytte vi tillbaka i slutet. Vi red även barbacka på Millan i paddocken. Julia har åkt och just nu gör jag inte mycket ska rida 2 hästar imorgon Harry och Eo-Peo-Päron;) Sen ska jag motionera Millan på nåt vis :) Ska göra tidsinställda nu, ska blogga ordentligt nu !
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0