Detta har jag med mig på tävling

detta kan ju bli ett intressant inlägg.. haha jag är den som har med 2 av allt istället för att glömma. Men skriver listan rakt av helt enkelt.. får se om jag kommer ihåg allt ;) 
 
till eo : 
sadel 
padd
magplatta
schabrak
extra sadelgjord
extra srigläder
träns 
martingal
extra grimma
extra grimskaft
bakskydd
extra täcke
borstar
snoddar
 
att ha på eo: 
Back on track skydd
framskydd
boots
lädergrimma
grimskaft
eventuellt täcke
 
i transporten: 
kniv
tvättsvamp
vatten / mat
grep 
pass osvosv
 
till mig: 
stövlar
spö
sporrar
hjälm 
väst
handskar
extra handskar
extra tröja/jacka
 
det är nog det... har säkert glömt en hel del. Men men ;D 
 
 
/ felice
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0