Funkar inte ladda upp bilder...

Därför kommer detta inlägg bli jätte fult med massa text och inga bilder men nu blir det så.
 
Nu kommer helgens resultat:
 
Lördag
 
LC+5  Hann typ inte rida fram nåt för jag hade glömt mag plattan så fick leta upp någon jag kunde låna av, klubb kamraten Frida var där och lånade snällt ut sin! Hade 4 fel i första fasen ett pet på tvåan fast allt va dåligt, lite surt att jag förstörde där för om vi bara kommit till omhoppning hade vi vart placerade fast nej precis utan för placering blev det.
 
LB  Dubbel nolla precis utanför placering, stressade och skyndade för mycket i omhoppningen så blev stora språng och hann inte svänga ordentligt så lite för långa vägar för att bli placering men nöjd.
 
Söndag
 
LB:1 Kändes super lite seg bara fick rida ordentligt slutade på ca 70 % och hade 13 % till tvåan lite att skryta vet men när det har gått så dåligt så länge tycker jag att jag kan få göra det ;)
 
LB:2 Kändes super gjorde första volten och en fin mellan trav snett igenom, men va då jo juste det var ju vänd över rid banan så fick 2 p minus för det körde på och försökte inte tappa koncetrationen slutade på 69 % och även där en vinst !
 
Är så nöjd med helgen så det är inte sant, Harry har försökt till 110 % och verkligen gjort allt älskar honom !
/Louise
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0