Galla inlägg

Gud vad alla får galla nu då?
Är det bara jag som läser på var och varannan hästblogg att det är någon häst som fått galla? Usch. 
 
Eo har galla på alla fyra benen. Att det ens går att ha fram .. säkert bara min häst som lyckas. Men det har hon haft sen hon var liten och det står i hennes papper att det inte är farligt osv. Där är om gallan blir hård som det blir farligt. eller farligt och farligt... Eftersom den inte är så stor så är det inte så farligt. 
 
För att minska gallan så har vi back-on-track skydd på efter träning / hårda ridpass. Det är också efter att jag har ridit som dom är ssom bjukast för då hålls blodcirkulationen igång. Rätt mig om jag har fel på att det är därför ? 
För oss är ite gallorna några problem för tillfället. Men för alls som det är det för så vill jag bara säga LYCKA TILL!
Och hoppas det blir bättre <3
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0