Ge mig själv en klapp på axeln.

Jag har alltid varit självkritisk. Heter det så när man inte kan vara nöjd med sina egna framsteg? För det är det jag inte har varit. 
Herre gud vad jag ångrar det nu. Jag har sen i vintras gjort STORA framsteg med Eo. Jag & Eo. Tillsammans. 
Igår satt jag och kollade på en film från våran första klubbtävling. Hon sprang och jag åkte med. Herre gud.. Alla mina tränare säger nästan varje lektion att dom ser framsteg från lektion till lektion. Jag har lyssnat men aldrig tagit till mig det. Men dom har rätt. 
 
Så visar stolt  upp dom här två filmerna och ger både mig och Eo en klapp! Detta har vi gjort bra på ett halv år!
 
december - januari
 
  augusti
 
dressyr : 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni har kommit jättelångt på den korta tiden ju. fina <3

2012-08-17 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0