Godmorgon

Ställde mitt fötsta alarma på 8 och andra på halv 9. Gick inte upp vid något av det och sov vidare ;) 
Vaknade för typ 30 minuter sedan och sitter nu och äterfrukost och bloggar som värsta proffsbloggaren! 
Ska snart dra mig till Elsa. Ska sjunga lite singstar , trrots att jag har ont i halsen (vilket är elsas fel). Så det kommer nog låta roligt . Jag låter redan som en gammal gubbe + att jag inte kan sjunga. Hahaha :) 
 
Sen så åker vi till stallet och rider tillsammans. Åh jag hoppas att någon är i stallet så den kan ta en bild på oss när vi rider iväg! Blir förmodligern trossnäsrundan. 
 
Har väl inte så mycket mer att säga just nu.. Eller jo att en ordentlig header är på g! Roligt :D 
 
Nej nu ska jag dricka upp mitt tee och cykla till elsa. Jag som inte ens tycker om tee och jag som har min cykel hos mamma.. hehe.
 
 
saknar min Eo! <3
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0