Hej alla barn !

Och vuxna med för den delen! 
 
Idag har jag inte bloggar då jag har left livet ;) nej men sista sommarlovsdagen , kände inte för det.. Men imorgon börjar skolan och uppdateringen blir som vanligt. Räkna med minst 3 inlägg från min sida + eventuella mobilinlägg :) Sen är ju Louise tillbaka så det känns som om vardagen kan börja igen. 
 
Imorgon då.. Skola mellan typ 08.10 till 13.00 - 13.10 , inte helt säkert. På hemsidan står det att det är en vanlig skoldag , men elsa säger att det inte är det så ja... Sen blir det att åka till stallet. Tror att Eo får stå imorgon. Hon skulle ju vilat på fredag men jag ska rida med Louise då. Kanske fotar Elsa om hon rider imorgon ? Haha får kolla med henne! 
 
Har väl inte mycket att säga.. Vet inte hur stavningen är i detta inlägg, men har nymålade naglar så ;) haha. 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0