Imorgon

Imorgon så ska jag hjälpa Elsa med Pia. Eller aa dom ska hoppa och jag ska stå på marken och skrika. Har kommit på en övning som jag tror är bra för dom , mycket tempoväxlingar osv. :) 
Kan rita den i paint så får ni se vad ni förstår ;) 
 
hehe mycket bra ritad tycker jag!
Nej men man börjar framför travbommarna längst ner , travar över dom. Sen galopp och hoppar ett räcke. Efter det ska man ha minskad galopp på den "stängda" delen av volten och ökad på den "öpnna" delen. Sen trav över dom två hindrerna som är snea , ni ser hur man ska hoppa dom. Sen galopp och samma sak där. Ökad galopp på "öpnna" och  minskad på "stängda" och sen hoppa en oxer. 
 
Lol fick precis reda på att Pia tappat en sko och att elsa inte ska rida henne imorgon. Men men.. då vet ni en bra övning!
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0