Inga tävlingar?

Jag har inte tävlat hoppning sen på krk och folk börjar undra varför. Så tänkte svara på det en gång för alla. 
 
Folk som var och kollade på krk dag 1 tror säkert att jag inte tävlar för att det inte går bra för tillfället. Folk som såg dag 2 undrar nog varför jag inte tävlar mer när det gick så bra då. 
 
Jag har nu valt att lägga pengar på träning tillsvidare. Kommer det någon tävling runt karlstad så är jag med där men allt kostar... Bensin , mat , anmälningsavgifter osv. Har inte dom pengarna och istället för att lägga pengar och åka långt så ska vi vara hemma och öva. Och jag tycker själv det är ett bra beslut. Självklart är jag jätte tävlingssugen men jag ser också hur bra det är för oss med träning. Så i vinter när divition 2 är slut och tävlingarna kommer som vanligt , då ni ;) 
 
Har framför mig 1 dressyrtävling , och 1 terräng nu. Eventuellt en pay and jump också. Det är allt jag har inplanerat. 
 
En höstig bild från förra året. Dock är den tagen den 24 december ;) 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0