Jobbar på brännan ..

Är kritvit. Elsa säger att jag bara har bruna armar och att det till och med syns en rand där ridhanskarna har varit. Men det tror jag faktiskt inte på :(
Har haft ridbyxor på nästan hela sommaren och får nu lite panik över det. Och Louise ska till Spanien och kommer säkert bli jätte brun och det gör ju mig ännu blekare :(
Hahaha vilka problem jag har... Tänk på barnen i Afrika , men dom är ju i alla fall bruna.

Saknar min lille Peo jätte mycket. Saknar även Louise och elsa super duper mycket. Känns ju mer när man är hemifrån.

Igår var vi och shoppa. Eller vi var och kolla i affärer i alla fall men jag är pank. Har en massa bilder från favorit affären, kommer imorgon eller ikväll. Var även och fika , badade solade , badade mer , fotade och hade det bra. Idag har vi spelar minigolf , åkt båt och nu ska vi fiska krabbor !
Åh jag älskar Strömstad ! Så fint. Hit tänker jag och elsa åka nästa sommar. Hoppas att det blir så!
/ felice

En massa ego pic ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0