Jobbig häst men go ändå

Halva ridpasset gick bra andra halvan inte. 
Låt oss säga att vi hade en super pigg ponny idag. Tycker verkligen om Eo när hon har bjudning och vill fram men detta var väl lite väl kan vi säga. Haha i galoppen de 3 första sprången var hur stora som hellst och sen orkade jag knappt hålla in henne mer. 
Andra halvan gick hon bra. Bjudning och i en helt ok form. Väldigt mjuk och fin på slutet. 
 
Jag red ju i skogen med Elsa och Tink. Vi bytte öven häst en stund vilket gick ganska bra för oss båda. Eo blev pigg med Elsa också men det gick bra. 
Ska ta med mig kameran i fortsättningen till stallet. För har inga nya bilder nu. Men kan avslöja för er att på torsdag kommer det komma massa nya bilder! Roligt :D 
 
Imorgon blir det hoppträning , ska se om mamma kan filma om ni vill? Ska bli riktigt roligt. 
 

 /FELICE

LOL egopic är typ dom ända bilderna jag äger för tillfallet. 

/ felice

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0