Just nu...

Vet jag inte om jag vill tävla satt precis och kolla anmälningar på olika tävlingar som jag ska tävla och kände vill jag verkligen tävla kände  mig inte alls sugen på det. Vet inte varför tar helgen som den kommer gör det bästa av den och ser hur det blir, kanske tar en paus sen eller tävlar bara hoppning vill inte satsa på hoppningen, tycker det är SUPER kul det är inte det men något långt inne i mig vill inte släppa dressyren. Vill bara inte tävla dressyr som det är nu ska tävla det i helgen, kanske känns bättre efter träningen om den går bra. Skulle ju startat DM i fälttävlan men vet inte riktigt nu, kommer bara pressa mig själv i dressyren och det kommer förmodligen bara bli dåligt känns det som sen blir det väl kul men HATAR när jag och Harry inte får kontakt och han bara låser sig för jag gör fel. Kommer bara känna mig dålig och inget kommer bli kul...
MIN FIN FINA PONNY !
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0