just nu & träningen

Just nu håller jag på att packa. Eller jag skulle det och började med kameran som inte har något batteri så då tänkte jag ladda den men jag har ju tappat bort laddaren -.- ååh hur löser jag detta??? Kände att det var bäst att ta en paus från packandet och blogga om mitt problem istället. 
HO. 
 
Träningen idag gick bra :) Gick väl inte precis med huvet mellan frambena och super bra ;) Men vi jobbade öppnor och galoppombyten. Hon var hur stel och sku,pig som hellst. Så jag satt ju där och far upp och ner i sadeln som en studsboll. Haha.. Efter en stund slappna hon av och det gick att rida som vanligt. Galopp ombytena tyckte hon var riktigt roligt. Vilket är bra , lättare att jobba med en ponny med rätt inställning. 
Är nöjd :) 
 
Och om du inte har något att göra imorgon så tycker jag du ska till karlstadstravbana. 
 
Inträdet är gratis, fika och lunch finns att köpa på plats om man vill det.
 
Programmet ser ut så här:
10.00 Invigningstal och musikkår
10.30 Hästparad
11.00 Dressyruppvisning Turbo
11.15 Köruppvisning
11.30 Riduppvisning
11.45 Vagnparad
12.10 Uppvisningarna slut
12.15-15.30 Aktiviteter på innerplan, ponnyridning mm
13.00 Draglagsprov
 
Själv kan jag inte komma dit , men mamma ska dit och hon har lovat att filma Hanna så att jag får se :D 
 
http://dressyrsport.blogg.se/ 
hannas blogg ^
 
hanna och turbo <3
/ felice

Kommentarer
Postat av: Sofi - En satsande ryttare

Hejsan!! :) Jääääääääääättefin blogg, glöm inte astt anmäla er till dagens blogg :D <3 KRam

2012-08-10 @ 22:16:38
URL: http://juliaochsofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0