Längtar efter ridhus

Är jag den ändå på våran planet som längtar till tävlingar inne igen? 
Roligt för er som har hästar som går bättre ut , som tycker det är roligare osv. Eo tycker att ute tävling det är skitkul den 1 gången. Efter det så blir hon bara seg och varkej jag eller hon orkar rida de långa vägarna. 
Inne i ett ridhus är det så litet så hindrerna kommer snabbt efter varandra. Och det är då jag rider som bäst. 
Hinder - hopp - landa - galopp - hinder - hopp - landa. Så ska det gå ;) 
 
Vet någon när "inne perioden" börjar? 
 
Jag har ju inte så många tävlingar inplanerade nu. Har ju dressyr på krk till helgen. Har ju inga krav på mig själv i dressyren ännu. Utan bara hitta kännslan på tävling. 
 
Sen blir det förmidligen dressyr på rudskogen också v 35
Får se hur det blir med hopptävling i kristinehamn vecka 32. Ska dit och hjälpa Elsa om hon ska tävla, om hon inte gör det så tror jag att jag startar själv :) 
 
är väl det jag har inplanerat :) 
 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Hej! Hoppas du får en fortsatt grym dag! Ta gärna en titt in på min blogg, tror inte du kommer att ångra dig! ;-)
Kram

(Ber om ursäkt om det anser detta som spam, jag ser det mer som ett tips!) :-)

2012-08-01 @ 12:43:45
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0